Skip to main content

ForumCenneti M.

Kas Krampları

Konu

#1
Kas krampları da fitness hedefinize giderken ağrılı bir arkadaş olabilir.Kas lifleri beklenmedik şekilde büzülür ve bazen uyarı vermeden ağrıya neden olur.    Bu egzersiz sırasında veya sonrasında olabilir.  En çok etkilenen bölgeler ayaklar ve baldırlardır.    Yeni başlayanlardan profesyonellere kadar kas krampları herkese gizlice girebilir.   
NEDEN MUSCULAR YÖNTEMLERİ
Sıvı veya mineral dengesizlikleri uzun zamandır kas kramplarının ana nedeni olarak kabul edilmiştir.  Bununla birlikte  bugüne kadar  kas kramplarının ana nedeninin kanıtı yoktur.  Bilinen  krampların sinir sistemi problemidir (motor nöronlar). Aynı zamanda ağır egzersiz yükleri  yüksek sıcaklıklar  yaşlanma  diyabet  uykusuzluk  ayrıca yukarıda belirtilen sıvı ve mineral dengesizlikleri (magnezyum  potasyum vb.) Vardır.  )  .  Bunların bir kombinasyonu  kaslardaki elektrik darbeleri durumunda  ağrılı bir krampa neden olan bir rahatsızlığa yol açacaktır.   
VÜCUT KREMİ ALMADAN NE YAPMALIYIN?   
Hala en iyi kanıta dayalı tedavi yoktur  ancak birçok kas krampı vakasına iki yaklaşımın yararlı olduğu görülmektedir: Hidrat: Egzersiz sırasında kaybedilen suyun ve elektrolitlerin değiştirilmesi önerilir.  Herkes için bir tedavi olmasa da  krampa daha yatkın hevesli egzersizciler bu yaklaşımdan faydalanacaktır.    Streç: Sıkışma çok fazla antrenman yükü nedeniyle yorulmaya neden olursa  hafif esneme ve masajla muhtemelen azalır.    Gerilimin azalmasına yardımcı olmak için kramp sırasında etkilenen kasları hafifçe gerin. 
KAS KELİME KREMLERİNİ NASIL ÖNLEME YAPABİLİRSİNİZ
Kas kramplarını önlemeyle ilgili bazı ipuçları: Kaslarınızı gevşek tutun.    Eğitim planınıza germe ve rahatlama egzersizleri ekleyin.    Çeşitlilik ve mineral ekleyin.  Magnezyum sadece gaz halinde tabletler şeklinde gelmez.    Tam tahıllı ürünlerde  yeşil sebzelerde ve muzlarda da bulunur.  Kas kasılması için en iyi kalsiyum kaynakları süt ürünleri  ıspanak ve yumurta sarısıdır.    Kendine zaman ver ve yavaş yavaş egzersiz yoğunluğunu arttır.    Vücudunuzun daha önce yeni egzersiz seanslarına alışması gerekir.    Krampların ana nedeni olmasa da  spor sırasında yeterince sıvı içmek önemlidir. 
VIP ÜYE OLUN FARKI YAŞAYIN...
Alıntı

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task